Genelinde doublemoon la çalışmış gruplar bence bu çok akıllıca bir seçim olmuş özellikle babazula varsa sorun yok derim..SiyaSiya Band e gelince onlar geleceğin müziğini yapıyorlar hakkettikleri yerlere geliyolar yavaş yavaş insanlar onu anlamaya başlayacak...bana kalırsa ne rock ne de club ne oldu hepsi tükenmek üzere geleceğin müziği sokaklarda sokakları destekleyelim..