yeni türkü hiçte iyideğildi bence illaha bi estrumancı ismi vermek istemiyorum ama bi gariplik vardı sahnedeki yeni türkü 2sene önce dinlediğim yeni türkü değildi.tamam sistemde başlarda oturmada ama özellikle bazı senkronlar amator grupları andırdı bazen doğaçlamalardaki zoraki çalmalar da cabası yani şüpesiz raci hocada 4,5 yıldır aynı şarkılara aynı şeyleri çalıp dururoyor eminimki oda bıkmıştı.bilmiyorum ya aklımda dünle ilgili davulla falan ilgili çok soru oldu ama böyle geçmişi iyi bi grubu dünkü performanslaruyla karalamıyım ... anlamadığım öndeki bölümü kimse girmesin diyimi çevirdiler.yoksa birileri girsin.zıplasın biz izleyelim diyemi....aydın eseni kaçırdığıma üzüldüm..ayrıca geçen sene laço tayfayı izlemiştim o zamanki ortam biraz daha müzik dinlemeye elverişliydi...
sahne önündeki bölme, yalnızca gslilerin kullanması için yapılmıştır. böylece hem sahnedeki sanatçıların ve podyumun güvenliği, hem de okulun zıplayıp hoplayarak eğlenen kesimine çevreyi rahatsız etmeyecek bir alan sağlanmaktadır.