Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Galatasaray Lisesi Festivali @ Taksim - İstanbul

Bu konu şu haber ile ilgilidir: Galatasaray Lisesi Festivali @ Taksim - İstanbul
  • tamerbas • 8 Haziran 2005 00:00 • #605931
    yeni türkü hiçte iyideğildi bence illaha bi estrumancı ismi vermek istemiyorum ama bi gariplik vardı sahnedeki yeni türkü 2sene önce dinlediğim yeni türkü değildi.tamam sistemde başlarda oturmada ama özellikle bazı senkronlar amator grupları andırdı bazen doğaçlamalardaki zoraki çalmalar da cabası yani şüpesiz raci hocada 4,5 yıldır aynı şarkılara aynı şeyleri çalıp dururoyor eminimki oda bıkmıştı.bilmiyorum ya aklımda dünle ilgili davulla falan ilgili çok soru oldu ama böyle geçmişi iyi bi grubu dünkü performanslaruyla karalamıyım ... anlamadığım öndeki bölümü kimse girmesin diyimi çevirdiler.yoksa birileri girsin.zıplasın biz izleyelim diyemi....aydın eseni kaçırdığıma üzüldüm..ayrıca geçen sene laço tayfayı izlemiştim o zamanki ortam biraz daha müzik dinlemeye elverişliydi...
  • DrUNKeN • 9 Haziran 2005 00:00 • #605932
    Bugün saat 15:15 - CONSERVE --- Dinlemelisiniz...!

    http://conserve.garaj.org
  • -SLasH- • 9 Haziran 2005 00:00 • #605933
    9 Haziran Peşembe Saat 16:00 da Penta-Tonik'i izleyebilirsiniz.
    (GSLfest Org.)
  • Master • 9 Haziran 2005 00:00 • #605934
    sahne önündeki bölme, yalnızca gslilerin kullanması için yapılmıştır. böylece hem sahnedeki sanatçıların ve podyumun güvenliği, hem de okulun zıplayıp hoplayarak eğlenen kesimine çevreyi rahatsız etmeyecek bir alan sağlanmaktadır.
  • DrUNKeN • 9 Haziran 2005 00:00 • #605935
    Conserve grubunu izleyenler var mı? varsa yorumlarınız nasıl?