Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Ben Moody'den Fantastic Four Soundtrack'ine Bir Parça :: Everything Burns

  • amylynnlee15 • 24 Temmuz 2005 00:00 • #609611
    ben moody'yi eskiden severdimartık gıcığım ama şarkı güzel.
  • blitzkrieg • 24 Temmuz 2005 00:00 • #609612
    evanescence dinlememin tek sebebi ben moody nin orda olmasıydı 2003 kasımından beri dinlemiyorum şarkı harbi güzel
    ben moody e yakışır doğrusu
  • baranthalas • 24 Temmuz 2005 00:00 • #609613
    Ben Moody kim lan ? ne özelliği var ?
  • skater girl • 29 Temmuz 2005 00:00 • #609614
    evanescence grubundan ayrılınca hiç umrumda olmamıştı ama şarkıda klipte hakikaten çok güzel
  • essra • 5 Ağustos 2005 00:00 • #609615
    valla şarkı güzel benim çook hoşuma gitti de ben moody siz evanescence den biraz şüpheliyim umarım yanılırım:(
  • baranthalas • 5 Ağustos 2005 00:00 • #609616
    şarkıyı dinledim güzelmiş..ama ben moody nin bek bi özelliği yok gibi geldi..piyasa ondan kaynıyo bi bok olmaz o adamdan..
  • s_a_sa • 9 Ağustos 2005 00:00 • #609617
    sarkı çk gzl olms ama ciddn adkadas haklı ben moody den piyasa da çk ama insallah tutunablr.
    ayrıca sz de dikkt ettnz mi bence ben moody sarkı sylrkn amy lee yi felaket andırıyo.yüz mimikleri aynı.
    eeee tabi onca yıl birlkte çalıstılar olsun o kdar dimi.
  • sputnik_771 • 9 Ağustos 2005 00:00 • #609618
    sadece ben moddy değil...
    anastasciayla düet yapmıs bulunuyolar...
    anastasciayı sevmesemde onu unutmamak lazım..
  • pepper_z7 • 12 Ağustos 2005 00:00 • #609619
    valla şarkı fena sayılmaz.. bi takım düet oyunlarıyla güzelleşmiş sadece.. ama bende evanescence'ın geleceğini pek parlak görmüyorum.. grubun herşeyi belki de BEN di.. şarkıların sahibi... valla n'olcak ?! bekleyip görecez..
  • Syndrome • 24 Ağustos 2005 00:00 • #609620
    ahuuhua lem bu nası eu20 de 1 olur yuh yani