-
ben moody'yi eskiden severdimartık gıcığım ama şarkı güzel.
-
evanescence dinlememin tek sebebi ben moody nin orda olmasıydı 2003 kasımından beri dinlemiyorum şarkı harbi güzel
ben moody e yakışır doğrusu
-
Ben Moody kim lan ? ne özelliği var ?
-
evanescence grubundan ayrılınca hiç umrumda olmamıştı ama şarkıda klipte hakikaten çok güzel
-
valla şarkı güzel benim çook hoşuma gitti de ben moody siz evanescence den biraz şüpheliyim umarım yanılırım:(
-
şarkıyı dinledim güzelmiş..ama ben moody nin bek bi özelliği yok gibi geldi..piyasa ondan kaynıyo bi bok olmaz o adamdan..
-
sarkı çk gzl olms ama ciddn adkadas haklı ben moody den piyasa da çk ama insallah tutunablr.
ayrıca sz de dikkt ettnz mi bence ben moody sarkı sylrkn amy lee yi felaket andırıyo.yüz mimikleri aynı.
eeee tabi onca yıl birlkte çalıstılar olsun o kdar dimi.
-
sadece ben moddy değil...
anastasciayla düet yapmıs bulunuyolar...
anastasciayı sevmesemde onu unutmamak lazım..
-
valla şarkı fena sayılmaz.. bi takım düet oyunlarıyla güzelleşmiş sadece.. ama bende evanescence'ın geleceğini pek parlak görmüyorum.. grubun herşeyi belki de BEN di.. şarkıların sahibi... valla n'olcak ?! bekleyip görecez..
-
ahuuhua lem bu nası eu20 de 1 olur yuh yani