Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Ben Moody'den Fantastic Four Soundtrack'ine Bir Parça :: Everything Burns

  • pepper_z7 • 12 Ağustos 2005 00:00 • #609619
    valla şarkı fena sayılmaz.. bi takım düet oyunlarıyla güzelleşmiş sadece.. ama bende evanescence'ın geleceğini pek parlak görmüyorum.. grubun herşeyi belki de BEN di.. şarkıların sahibi... valla n'olcak ?! bekleyip görecez..
Bu konunun tüm mesajları