Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yavuz İçin Blues @ Old City - Taksim - İstanbul

  • Yiaa • 13 Ağustos 2005 00:00 • #610795
    Konser için verilen bazı bilgiler eksik kalmış sanırım..
    Adres:
    Old City
    Tel: 2442896
    Fax: 2442719
    Adres: Turnacıbaşı Sk. No:5/5
    Tarif: Galatasaray Hamamı Sokağı

    *jam session: bir kac kisinin bir araya gelip kafalarina gore bir seyler tingirdatmalaridir.
    kaynak: ekşi sözlük
  • Loki • 13 Ağustos 2005 00:00 • #610796
    Yavuz Çetin'i anmak için uygun bir yer olmadığını düşünüyorum.Her zamanki gibi Mojo'da neden yapılmıyor belki yapılıyordur!
  • consonance • 13 Ağustos 2005 00:00 • #610797
    Türk rock müziği için önemli bir şahsın anılması için mekanın yerine düşüncenin daha önde olması görüşündeyim.Saygılar
  • blues_show • 13 Ağustos 2005 00:00 • #610798
    yavuz çetin abimzii saygıyla anıyoruz onun gibi virtüöz gelmez bi daha türkiyeye....:(
  • WHY_CHAOS • 13 Ağustos 2005 00:00 • #610799
    YAVUZ CETIN icin bu sene de bu anma gecesinn yapilmasi benim gbi YAVUZ severleri eminimm cok mutlu etmisstir..orada olmaya calisicam..organizasyonu düzenleyen emegi gecenn herkese tesekkurler...:))
  • lithium_24 • 14 Ağustos 2005 00:00 • #610800
    değerini bilemedik. saygıyla anıyoruz.
  • SONofJACKASS • 14 Ağustos 2005 00:00 • #610801
    umarım geleceğim arkadaş bulabilirsem
  • gitarTELi • 14 Ağustos 2005 00:00 • #610802
    ordayız...
  • tarick • 15 Ağustos 2005 00:00 • #610803
    ben her çalışımd anıyorum onu... Mutlaka bir kaç cümlesi geliyor aklıma, hele o sıcacık akıcı riff leri hiç unutamıyorum ki...
    Emin olun buralarda biryerde...
  • FlashRoyal • 15 Ağustos 2005 00:00 • #610804
    Yavuz Çetin'i anmak için uygun bir yer olmadığını düşünüyorum.Her zamanki gibi Mojo'da neden yapılmıyor belki yapılıyordur!


    Mojodada yapılıyor her sene. Ancak anma gecesi için kapıda 15 milyon alıyolar. Tüm bir gece Yavuz Çetin parçası çalınmadan tamamlanıyor. Gecenin sonunda sahneye duman çıkıp kendi parçalarını çalıyor. Ve en son mojonun işletmecisi çıkıp 'Sakın yanlış anlamayın gecenin gelirleri Yavuzun ailesine değil mojoya kalıyor' deme gibi bi pişkinlik yapıyor falan filan. Açıkçası Yavuz Çetini anmaktan başka herşey yapılıyor.