Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Şebnem Ferah & MFÖ Konseri @ Arena - Kuruçeşme - İstanbul

  • iussy • 15 Ağustos 2005 00:00 • #610917
    Uzun bir aradan sonra 29.07.2005-Cuma günü itibari ile Şebnem'in Can Kırıkları'na dair ilk konserinde, elimde heyecanıma yenik düşmem neticesinde ofiste bırakmayı unuttuğum koca evrak çantamlaydım.

    Zaman yaklaştıkça ben de sabırsızlanıyordum veeee işteee sonunda!! Şebnem, koca bir yılın ardından yeniden sahnedeydi. O hafta yaşanan iyi kötü ne varsa hepsine değerdi çünkü haftanın bitişi muhteşemdi..

    Günü Şebnem'le ve müthiş sesiyle sonlandırmak çok güzeldi..

    Can Kırıkları albümündeki sözlerin derinliğinde kaybolmamak mümkün mü? Bir zamanların hem uyanan hem de tek duyan deli kızı bugünün zaman zaman çıkmaz bir sokağı, bazen tonlarca yük taşıyan gemilerin denizi, bazi bazi ise yapayalniz hisseden ve heyecanı bulmak isteyen bir kiz çocuğu..

    Şebnem'i yine ve yeniden izlemek çok güzel! DAİM OL ŞEBNEM!
  • deathangel • 16 Ağustos 2005 00:00 • #610918
    ordayım zaten sebonun her konserine giitigim için..
  • korayasemin • 21 Ağustos 2005 00:00 • #610919
    gitmeyi çok istiyorummm onu canlı canlı dinlemek
    ama cebimde o kadar para yok kii :'((((
  • anadolupunq • 21 Ağustos 2005 00:00 • #610920
    Şebnemin cam kırıkları şarkısınıda beyeniyle dinliyorum...
  • anadolupunq • 21 Ağustos 2005 00:00 • #610921
    Pehhhh
  • kardelennn • 22 Ağustos 2005 00:00 • #610922
    abi ne şebnem nede mfö kaçmaz ama benistanbulda degilimorda olanlar kaçırmasın derim
  • gothic-dream • 22 Ağustos 2005 00:00 • #610923
    prensesim
    ben orda olucam
    senin o güzel sesinde gözyaşlarımla orda olucam
    söyleyemediğim herşeyi söylediğin için
    her konserinde olduğum gibi ben yine orda olucam
    seni çok seviyorum prensesim şebom herşeyim
  • SPeCiaLiST • 22 Ağustos 2005 00:00 • #610924
    Şebnemin cam kırıkları şarkısınıda beyeniyle dinliyorum...
    21 Ağustos 2005 Pazar | Yazan: anadolupunq



    onun adı CAM KIRIKLARI değil CAN KIRIKLARI gereksiz kalabalık yapamyın şebonun konserlerinde. iilgilenmeyen basıp gitsin hiç gelmesin. kulaktan dolma bilgiler ile yorumda yapmayın..!!!
  • didoşş • 25 Ağustos 2005 00:00 • #610925
    bugünn ordayımmmmm mfö için ve de şeboo .. ama ben ajanstan gittiğim için çalışıoo olacağam...
  • iussy • 4 Eylül 2005 00:00 • #610926
    Gidemedim.. Goremedim... Izleyemedim.. Deliler gibi calisiyordum ve orada olamadim.. Bilenler bilmeyenlere, gidenler de gitmeyenlere anlatsa, desem de nafile.. O konser anlatilmaz yasanirdi ama.. Gidemedim.. Goremedim.. ŞEBNEM'i Izleyemedim..