Şebnemin cam kırıkları şarkısınıda beyeniyle dinliyorum...
21 Ağustos 2005 Pazar | Yazan: anadolupunq
onun adı CAM KIRIKLARI değil CAN KIRIKLARI gereksiz kalabalık yapamyın şebonun konserlerinde. iilgilenmeyen basıp gitsin hiç gelmesin. kulaktan dolma bilgiler ile yorumda yapmayın..!!!