Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yeni Albüm :: Deep Purple - Rapture Of The Deep

Bu konu şu haber ile ilgilidir: Yeni Albüm :: Deep Purple - Rapture Of The Deep
  • rickenbacker • 5 Eylül 2005 00:00 • #611464
    abi inşallah süper olur olacaktır da bence...

    ama jon lord yok ben ona yanıyorum yaa klavyede bir rick wakeman bir jon lord bana göre





    to live is to die
  • joesatriani_8 • 6 Eylül 2005 00:00 • #611471
    evet bekliyoduk
  • Asbestos • 6 Eylül 2005 00:00 • #611472
    Bu albüm içinde gelseler ya :(