Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yeni Albüm :: Deep Purple - Rapture Of The Deep

  • rickenbacker • 5 Eylül 2005 00:00 • #611464
    abi inşallah süper olur olacaktır da bence...

    ama jon lord yok ben ona yanıyorum yaa klavyede bir rick wakeman bir jon lord bana göre





    to live is to die
Bu konunun tüm mesajları