çok berbat bir organizasyondu.. kapılar 3 te açılacakken 5 te açıldı 9 da sahnenin kapıları açıldı toplam 6 saat bekledik ve hala soundcheck yapılıyordu kapılar açıldığında beklemedik biz içerden 9:20 gibi çıktık hayatımda böyle rezalet bir organizasyon görmedim ben..
gerçekten kötü bir organizasyondu. beklemekten herkesin keyfi açtı, kök saldık orda. ön gruplar falan çıkmadı zaten. bu arada duyduğuma göre gruplar gümrükte takılmış onun yüzünden böyle olmuş.