çok berbat bir organizasyondu.. kapılar 3 te açılacakken 5 te açıldı 9 da sahnenin kapıları açıldı toplam 6 saat bekledik ve hala soundcheck yapılıyordu kapılar açıldığında beklemedik biz içerden 9:20 gibi çıktık hayatımda böyle rezalet bir organizasyon görmedim ben..