Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Şebnem Ferah Konseri @ Hümayun Bahçesi - Yıldız Teknik Üniversitesi - Beşiktaş

  • mdkirk • 29 Eylül 2005 00:00 • #612986
    24 eylül ankara odtü konserine gittiyseniz artık bir sene gitmeyin derim anca sindirirsiniz ama sebocuğumun bu konserine de gidersek iki senenin hıncını cıkarırız hele metin yok mu bir gitarist olarak beni performansıyla yeterince tatmin eder bence türkiyede bir numara bence sebnem ce grubu türkiyedeki en iyi müzisyenler!!!!!!!!!!! dimi yav?
  • life_dream_ • 29 Eylül 2005 00:00 • #612987
    ya ben bu kadına hastayım. böyle bi tarz düny da başka yok diyebilirim. evanescence hariç tabii, ikisidebi harika
  • butterflyy • 29 Eylül 2005 00:00 • #612988
    gidenler varmı bilemem ama yapacağım tek yorum mekanın kötü olması ilgilenenlere duyurulur ...
  • DiMpLe • 29 Eylül 2005 00:00 • #612989
    ahh be..ertesi gün sınavım olmasa kaçar mı bu konser? sesim kısılıcak şimdi konserden sonra ertesi gün sınavda malak gibi kalıcam :( yoksa gidilmez mi şeboma..
  • _moryel_ • 29 Eylül 2005 00:00 • #612990
    ya şebo olması yeterli.yok tanımıyorum üstüne.onun gibi insanlarla iletişim kurabilen,gözleriyle karşısındakini büyüleyen az vardır.hem de çok az.belki de yoktur.şebo sahneye çıkınca insanın aklında mekan derdi kalmaz.
  • eliso • 29 Eylül 2005 00:00 • #612991
    Dİ arkadaşım Dİ gidilmezmi beaa kaçarmı şebnemin konseri "bırak kadıının olayımı" "perdeleri" canlı dinlemek o şirin minik insandan çıkan kocaman muhteşem sesi canlı dinlemek kaçmaz arkadaşlar bu konser!!mekanı yemişim..
  • Bube_ • 29 Eylül 2005 00:00 • #612992
    24 eylül ODTÜ konseri harikaydı! Onu göz önüne alarak, bu konserin de çok güzel olacağını varsayıyorum, ve kesinlikle gitmeniz gerekir diyorum.

    Mor ve Ötesi'ni de dinleyecek kadar şanslı olur musunuz bilmem ama... :D
  • tayraa • 30 Eylül 2005 00:00 • #612993
    Ya saat kaçta bu konser bilgilendirirseniz sevinirim..
  • tayraa • 30 Eylül 2005 00:00 • #612994
    Saat 8 deymiş arkadaşlar biletler ytü kampüste satılıyormuş
  • butterflyy • 30 Eylül 2005 00:00 • #612998
    Arkadaşlar girişte bilet satılıyo daha girmeden kapıda hemen :)))))

    zaten üni kartınız olmadan sokmuyolar içeri ühühüüü :(((( sıkı güvenlik var artık özel şirketle anlaşmışlar :))))