-
24 eylül ankara odtü konserine gittiyseniz artık bir sene gitmeyin derim anca sindirirsiniz ama sebocuğumun bu konserine de gidersek iki senenin hıncını cıkarırız hele metin yok mu bir gitarist olarak beni performansıyla yeterince tatmin eder bence türkiyede bir numara bence sebnem ce grubu türkiyedeki en iyi müzisyenler!!!!!!!!!!! dimi yav?
-
ya ben bu kadına hastayım. böyle bi tarz düny da başka yok diyebilirim. evanescence hariç tabii, ikisidebi harika
-
gidenler varmı bilemem ama yapacağım tek yorum mekanın kötü olması ilgilenenlere duyurulur ...
-
ahh be..ertesi gün sınavım olmasa kaçar mı bu konser? sesim kısılıcak şimdi konserden sonra ertesi gün sınavda malak gibi kalıcam :( yoksa gidilmez mi şeboma..
-
ya şebo olması yeterli.yok tanımıyorum üstüne.onun gibi insanlarla iletişim kurabilen,gözleriyle karşısındakini büyüleyen az vardır.hem de çok az.belki de yoktur.şebo sahneye çıkınca insanın aklında mekan derdi kalmaz.
-
Dİ arkadaşım Dİ gidilmezmi beaa kaçarmı şebnemin konseri "bırak kadıının olayımı" "perdeleri" canlı dinlemek o şirin minik insandan çıkan kocaman muhteşem sesi canlı dinlemek kaçmaz arkadaşlar bu konser!!mekanı yemişim..
-
24 eylül ODTÜ konseri harikaydı! Onu göz önüne alarak, bu konserin de çok güzel olacağını varsayıyorum, ve kesinlikle gitmeniz gerekir diyorum.
Mor ve Ötesi'ni de dinleyecek kadar şanslı olur musunuz bilmem ama... :D
-
Ya saat kaçta bu konser bilgilendirirseniz sevinirim..
-
Saat 8 deymiş arkadaşlar biletler ytü kampüste satılıyormuş
-
Arkadaşlar girişte bilet satılıyo daha girmeden kapıda hemen :)))))
zaten üni kartınız olmadan sokmuyolar içeri ühühüüü :(((( sıkı güvenlik var artık özel şirketle anlaşmışlar :))))