24 eylül ankara odtü konserine gittiyseniz artık bir sene gitmeyin derim anca sindirirsiniz ama sebocuğumun bu konserine de gidersek iki senenin hıncını cıkarırız hele metin yok mu bir gitarist olarak beni performansıyla yeterince tatmin eder bence türkiyede bir numara bence sebnem ce grubu türkiyedeki en iyi müzisyenler!!!!!!!!!!! dimi yav?