Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Jack DeJohnette Quartet @ İş Sanat Kültür Merkezi - Levent - İstanbul

  • argun • 6 Ekim 2005 00:00 • #613283
    İlk yorumu yazan olarak, bu konser haberinin yorumları arasında "daha iyi bence" , "daha çok seviyorum", "yerini tutamaz" , "dave weckl"-ya da daha birsürü yazabileceğimiz boş şeyi- yazmayın lütfen. O yazılarınız sadece müzik konusunda ne kadar cahil olduğunuzu gösteriyor. Ama benim ricamın nedeni sizi iyi göstermek değil tabii ki. Tepemi attırıyorsunuz sadece!!!
    Jack De Johnette, biletler ne kadar pahalı olursa olsun izlenmeye dinlenmeye kesinlikle değecek bir insan.

    Quartet şu şekilde :

    Jerome Harris - Gitar, Bas
    John Patitucci - Bas
    Danilo Perez - Piyano
    Jack DeJohnette - Davul

    Tekrarlıyorum insanları en azından biraz esnek olanlarını saçma sapan ortaokul fikirlerinizle yönlendirmeyin. Birşeyleri yalayıp yutmayın ya da yerden yere vurmayın. Mümkünse yazıyormuş gibi yapın ama yazmayın!!!
  • Lydian_b7 • 8 Ekim 2005 00:00 • #613286
    İlk yorumu yazan arkadaşın yazdıklarının altına imzamı atarıyorum ve 13 Kasım'ı iple çekiyorum.Artık monitörden izlemekten bıktığım adamların kendilerini görmek,birinci kaynaktan dinleyebilmek bile çok güzell...Çok şükür bu günleri görebilenlerdeniz, ama daha görmek istediğim adam çok var,sayısal çıksa getirtirim hepsini valla...
  • primarycat • 14 Kasım 2005 00:00 • #613287
    dün gittik izledik dinledik ve adamların ne kadar farklı ve uç bir müzik yaptığını anladık..bu adamları bukadar sayılı yapanda bu zaten. Yaratıcılar ve üstadlar. Hatta okadar aşmışlarki bazı insanlar, bu kişilerin yaptıkları müziği üst seviye müzik olarak algılayamayıp saçmalık olarak nitelendiriyorlar ve sıkılıp dinlemiyorlar. John Patuticci ile Jack DeJohnette ile 5 dakika muhabbet etmek fotoğraf çektirip o insanlarla yanyana durmak çok heyecan vericiydi. Umarım devamı gelir...