İlk yorumu yazan olarak, bu konser haberinin yorumları arasında "daha iyi bence" , "daha çok seviyorum", "yerini tutamaz" , "dave weckl"-ya da daha birsürü yazabileceğimiz boş şeyi- yazmayın lütfen. O yazılarınız sadece müzik konusunda ne kadar cahil olduğunuzu gösteriyor. Ama benim ricamın nedeni sizi iyi göstermek değil tabii ki. Tepemi attırıyorsunuz sadece!!!
Jack De Johnette, biletler ne kadar pahalı olursa olsun izlenmeye dinlenmeye kesinlikle değecek bir insan.
Quartet şu şekilde :
Jerome Harris - Gitar, Bas
John Patitucci - Bas
Danilo Perez - Piyano
Jack DeJohnette - Davul
Tekrarlıyorum insanları en azından biraz esnek olanlarını saçma sapan ortaokul fikirlerinizle yönlendirmeyin. Birşeyleri yalayıp yutmayın ya da yerden yere vurmayın. Mümkünse yazıyormuş gibi yapın ama yazmayın!!!