Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yeni Klip :: Şebnem Ferah - Çakıl Taşları

Bu konu şu haber ile ilgilidir: Yeni Klip :: Şebnem Ferah - Çakıl Taşları
  • leydi polgara • 11 Kasım 2005 00:00 • #613584
    klip güzel şebnem her zamanki gibi çok etkileyici gerek sesiyle gerek görünüşüyle ama hikaye çok da anlaşılır değil benim hala anlam veremediğim yerler var..
  • xMorriganx • 14 Kasım 2005 00:00 • #613585
    bence klip cidden güsel olmus herzamnki gibi..ve sebnem bu klipte bana eskiyi animsatti :) saclar dümdüz ama coK yakismis...
  • shann • 15 Kasım 2005 00:00 • #613586
    bencede klip çok sade ve güzel olmuş..saçları çok yakışmış..gerçi o ne yapsa yakışır ya neyse... :) tek kelimeyle;MUHTEŞEM... ;)
  • 4ever_se7en • 16 Kasım 2005 00:00 • #613587
    şarkı mükemmel, sözler zaten süper...
    klipteki mekanlar süper..
    ne de olsa TEKİRDAĞ...

    :)
  • bu_kalem_un • 4 Aralık 2005 00:00 • #613588
    mükemmel zaten ne yapsa değil de bence yürüse bile farklı yürüyor dün televizyon makarasında izledim bir kez daha aşık oldum ti rose flovrey
  • immortallll • 12 Aralık 2005 00:00 • #613589
    Harika bir klip ama Can Kırıkları her yönden daha iyi.Makyaj, görüntü, ses efektleri ve ses...
  • madame_tuz_at • 14 Aralık 2005 00:00 • #613590
    yaa bu kadın ne yapsa yakışıyor!!mnyk sozler yazıyor hatun...! çok başarılı ayrıca çakıl taşları klıbını de begendım ! akustığe bayıldım beyz olması çok hoş olmuş....:)
  • rap_graffity • 20 Aralık 2005 00:00 • #613591
    şebnem ferah bence turkıedekı en ıı kadın rock sarkıcı bence ozlem tekınden daha iyi son klıbıne gelınce gercekten harıka sarkının sozlerı klıbın konusu harıka bence ben kutlarım onu ve bızı asla kendısınden ve sarkılarından mahrum etmemesını ıstıyorum
  • can-kiriklari • 4 Mart 2006 00:00 • #613592
    klibin ne anlatmaya çalıştığını anlamak için zeka seviyesinin üst seviyelerde olması gerekir o yüzden anlamayan arkadaşlar suçu klipte değil geri kalmış kültür seviyelerini suçlasınlar . yani böyle birşeyin imkanı varmı? 100 milyar liradan fazla masraf gerektiren bir klipmiş yani şebnem ferah beyinsiz bir kadın değilki bu klibin saçma olmasına izin versin . tavsiyem biraz kitap ve günlük gazete dergi okumaya başlayın beyin jimlastiği falan yapın belki beyinlerinizin algılama problemleri yavaş yavaş ortadan kalkar...