Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Duman @ Bostancı Gösteri Merkezi - İstanbul

Bu konu şu haber ile ilgilidir: Duman @ Bostancı Gösteri Merkezi - İstanbul
  • Vilandra • 20 Ekim 2005 00:00 • #613664
    kaanımı görcem müthiş olcak :D
  • highwaychile • 21 Ekim 2005 00:00 • #613665
    iyi de nerden senin kaanın?nedir bu sahiplenme?dinlesen yetmiyo mu?
  • __sticky__ • 22 Ekim 2005 00:00 • #613666
    çok antipatik...
  • kesh drummer • 25 Ekim 2005 00:00 • #613667
    abi kafayı mı yediniz yaa işiniz mi yok 25 milyon vericeksiniz sırf heriflerin götünün keyfine! gitmeyin yazıktır yaa
  • merlo • 26 Ekim 2005 00:00 • #613668
    valla bütün grup gidiyoruz bostancı konserleri bi başka bu arada türk olarak tek dinlediğim grup yani seve seve gidiyoruz..
  • Vilandra • 28 Ekim 2005 00:00 • #613669
    25 değil 27.5 veriyoruz ayrıca benim keyfim için yani giden herkesin keyfi için. kaanım sahiplenirim tabi noolcak
  • scout17 • 30 Ekim 2005 00:00 • #613671
    ya ben daha yeni geldim konserden eve girdim((tabii biraz dolaştıktan sonra.baya bi eğlendik ..olay budur
  • gokcen86 • 3 Kasım 2005 00:00 • #613672
    hehe erken çıkmama rağmen süperdi
  • highwaychile • 3 Kasım 2005 00:00 • #613673
    sahiplen sen..
    neyse cok guzeldi konser..en ondeydim yine her zamanki gibi..ama yandaki kızların batus diye bagırmalarından bir sey anlamadık sarkılardan..ne anlıyolar ki..uff..onlar yuzunden insanın keyfi kacıyo..olsun cok guzeldi yine de..saat birden gittim ben biraz ayaklarım sisti ama olsun duman icin ayaklarım feda olsun
  • ThE_MaFFicK • 4 Kasım 2005 00:00 • #613674
    ya ben gittim ama geç kalmışım ta en arka taraflardaydım ondan güzel foto çekemedim arkadaşlar ama isterseniz biz kendi aramızda foto çektik isteyenlere yollayabilirim [email protected] eklerseniz burdan eklediğinize söleyin ama :D