Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Duman @ Bostancı Gösteri Merkezi - İstanbul

  • highwaychile • 3 Kasım 2005 00:00 • #613673
    sahiplen sen..
    neyse cok guzeldi konser..en ondeydim yine her zamanki gibi..ama yandaki kızların batus diye bagırmalarından bir sey anlamadık sarkılardan..ne anlıyolar ki..uff..onlar yuzunden insanın keyfi kacıyo..olsun cok guzeldi yine de..saat birden gittim ben biraz ayaklarım sisti ama olsun duman icin ayaklarım feda olsun
Bu konunun tüm mesajları