sahiplen sen..
neyse cok guzeldi konser..en ondeydim yine her zamanki gibi..ama yandaki kızların batus diye bagırmalarından bir sey anlamadık sarkılardan..ne anlıyolar ki..uff..onlar yuzunden insanın keyfi kacıyo..olsun cok guzeldi yine de..saat birden gittim ben biraz ayaklarım sisti ama olsun duman icin ayaklarım feda olsun