Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

19 Mayıs Üniversitesi 5. Geleneksel Rock Müzik Festivali Grup Arıyor!

  • anatomic • 24 Ekim 2005 00:00 • #613823
    YA iyi güzelde kimle irtibata geçecez anlamdık yani nasıl olacak yol masrafları ekipman ne alemde [email protected]
  • volkes • 24 Ekim 2005 00:00 • #613824
    Biz izmirdeyiz konserlerimizde kendi, bestelerimizede yer veriyoruz..17OHM grubu olarak masraflarımız karşılanırsa size çalmaktan mutluluk duyarız...

    referans olarak Demomuz var onu verelim Evet derseniz sizinleyiz..

    http://rapidshare.de/files/5722713/17OHM_-_Sende_Git__live_.WMV.html

    grubun adresini veriyorum..
    http://onyediohm.garaj.org/

    irtibat için [email protected]
  • elektromanyak • 24 Ekim 2005 00:00 • #613825
    Yol paramız karşılanırsa İnsiyatif Olarak biz de gelmek isteriz..!
    Hem renk olur,hem de yeni arkadaşlarla tanışırız..!
    Etkinlik işte!
    Bana ulaşın;
    [email protected]
  • LestatWampire • 24 Ekim 2005 00:00 • #613826
    yani bu kadarmı ¿ konser var gelin diyosunuz detay yok bişey yok.. tebrik güzel organize.
  • ünloco • 25 Ekim 2005 00:00 • #613827
    bizde çalmak istiyoruz.omü deyiz.irtibat için bi e-mail telefon bişey yok mu?
  • TheCriSiS • 25 Ekim 2005 00:00 • #613828
    iletişim: [email protected].
  • aysen • 25 Ekim 2005 00:00 • #613829
    ben calmak istemiyorumda
    profesyönel kimse olmıycakmı
  • absinth • 25 Ekim 2005 00:00 • #613830
    darkstorm um benim semde burda olsan senle m&m blues brothers yapsak belki cuma görüşelim konuşalım gelirsin samsuna çok selamlar...
  • Suicide31 • 26 Ekim 2005 00:00 • #613831
    bu festival underground bir festival arkadaşlar profesyonellik aramamak gerek sanırım.. ee tabi hala kesinlik kazanmamakla birlikte bir kaç yerden haber bekliyoruz,şuanda görüşülmüş ve kesinleşmiş gruplarda mevcut bunları daha sonra duyuracagız..
    yol masrafları - kalacak yer gibi sorularıda başlıgı açan şahsa mail atarak veya msn ile ulaşabilirsiniz..
  • peGasus05 • 26 Ekim 2005 00:00 • #613832
    arkadaşlar eğer grublardan birinin gitarist ihtiyacı olursa elimden geleni yapmaya çalışırım...Tabi önce oganizasyonla ilgili gerekli bilgiler alınırsa.