Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

19 Mayıs Üniversitesi 5. Geleneksel Rock Müzik Festivali Grup Arıyor!

  • dEsTrQy • 22 Ekim 2005 00:00 • #613812
    Seneye bnde samsundayım aama bu sene gelemıcem
    seneye yıne aynı oraganızasyon 6. kez yapılırsa orada sahne alıcas
    grubumusun adı justıce of guillotine
    grup arkadasım 19 mayıs ısletme 1. sınıfta okuyo seneye bnde oradayım..
    bu sene sahne aLacak tum gruplara basarıLar dılıyOrum
    ..
  • metindirik • 22 Ekim 2005 00:00 • #613813
    geliriz ama bize kalacak yer lazım
  • TheCriSiS • 22 Ekim 2005 00:00 • #613814
    iletişim: [email protected].

    Beste grupları tercihimiz derken yanlış anlamalar oluyor!
    Bu gruplar zaten sadece kendi bestelerini çalmayacak ki!
    Ama biz burada kendini bi şekilde tanıtmak isteyen gruplara destek de olmak istiyoruz bi yandan. Bu gruplarda kendi bestelerini yapan gruplar!!!!

    Bu zamana kadar bu hep böyle olmuştur. Demoları çıkan gruplara bakın, genellikle bi yol çiziyolar kendilerine ve sonunda kendi bestelerini sunuyor dinleyecilerine. Zaten kendi bestesini yapabilen grup; cover parçaları havada karada çalar!!!!
    Yaptığımız uygulama genellikle bütün üniversitelerin festivallerinde uygulanıyor!!!
  • drummeren • 22 Ekim 2005 00:00 • #613815
    SELAMBen Hon Kong Tan Hon Kong Festival Kapsamına Dahilmi?
  • Darkstorm • 22 Ekim 2005 00:00 • #613816
    absıhint arkadaş çok manyaktır süperdir çalar gurur duyar o çalsın bak ben kimmiyim biga dan bi dost özledik seni absenth (cumartesi istan bul dayım)
  • deftones • 22 Ekim 2005 00:00 • #613817
    yol masrafları sızden mı...
  • umitstein • 23 Ekim 2005 00:00 • #613818
    eğer masraflar karşılanırsa biz de gelebiliriz..
    repertuar:
    thecattaqully.garaj.org
  • yüksekrockm • 24 Ekim 2005 00:00 • #613820
    biz erzurumda müzik yapan yüksek rockm isimli rock grubuyuz.erzurumda yaşadığımız için tek referansımız erzuruma gelip bizi dinleyenlerdir...ha birde iki sene üstüste yüksek rockmın şarkılarının fanta gençlik yarışmasında doğu anadolu birincisi olmasıdır.
  • cemburakakin • 24 Ekim 2005 00:00 • #613821
    Rakı grubu, yol masrafları karşılanırsa gelebilir.
    [email protected]
  • Guitar_Amfi • 24 Ekim 2005 00:00 • #613822
    Biz istanbuldanız metal yapıyoruz adresim [email protected]