abi hedefi farklı kaydet deynce yüklemiyor.. adresi tıklayın sonra alttaki free butonuna bastıktan sonra bekleyin biraz sonra yükleyebilirsiiniz.. neyse bundan sonra yoruma geçeyim :D şarkı bence gayet güzel... ben bi profesyonel olmadığım için eğer kayıtta bi hata varsa da farkedemedim ama kulağa gayet güzel geliyor..tebrikler...
Cok cok basarili bence.Oturakli bir sarki,anlamli sözler ve cok ihos bir güfte! Enstrümanlar oldukca hakim kisilerce calinmis,belli.Vokal kalite,ben Nev'e benzettim biraz.
Bir de hepsini tamamlayan temiz mi temiz bir kayit! Gercek bir albüm sarkisi bence.