Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yeni Demo :: Eflatun - Durma Zamanı Değil

Bu konu şu haber ile ilgilidir: Yeni Demo :: Eflatun - Durma Zamanı Değil
  • P_E_N_A • 15 Kasım 2005 00:00 • #614125
    abi hedefi farklı kaydet deynce yüklemiyor.. adresi tıklayın sonra alttaki free butonuna bastıktan sonra bekleyin biraz sonra yükleyebilirsiiniz.. neyse bundan sonra yoruma geçeyim :D şarkı bence gayet güzel... ben bi profesyonel olmadığım için eğer kayıtta bi hata varsa da farkedemedim ama kulağa gayet güzel geliyor..tebrikler...
  • dreamerxy • 15 Kasım 2005 00:00 • #614126
    sözler sanki müziğim içerisne zorla sıkıştırılmış gibi
    Parçadan hiç bi elektrim alamadım
  • jasonic • 15 Kasım 2005 00:00 • #614127
    Cok cok basarili bence.Oturakli bir sarki,anlamli sözler ve cok ihos bir güfte! Enstrümanlar oldukca hakim kisilerce calinmis,belli.Vokal kalite,ben Nev'e benzettim biraz.
    Bir de hepsini tamamlayan temiz mi temiz bir kayit! Gercek bir albüm sarkisi bence.
  • the_noose • 15 Kasım 2005 00:00 • #614128
    hmm güsel tatlı bi şarkı başarılar tebrikler
  • tearful days • 15 Kasım 2005 00:00 • #614129
    kanımca kayıt gayet güzel yani kayıt kalitesi. Şarkı hmmm diye düşündüğümüzde genelinde orjinalite barındırmıyor ama başarılı...
  • CaFeiN • 26 Kasım 2005 00:00 • #614130
    evet bazen böyle hızlanıyo sözler ama genel anlamda güzell.