Cok cok basarili bence.Oturakli bir sarki,anlamli sözler ve cok ihos bir güfte! Enstrümanlar oldukca hakim kisilerce calinmis,belli.Vokal kalite,ben Nev'e benzettim biraz.
Bir de hepsini tamamlayan temiz mi temiz bir kayit! Gercek bir albüm sarkisi bence.