Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Badem Albümü Tüm Müzik Marketlerde

Bu konu şu haber ile ilgilidir: Badem Albümü Tüm Müzik Marketlerde
  • Darklord • 2 Kasım 2005 00:00 • #614208
    Dinlerken keyif aldığım gruplardan bir tanesi. Çok hoş tınılara sahipler. Bence çok başarılılar klipte çıkış parçaları da çok güzel umarım yollarında başarılı işlerle devam ederler.
  • vesvese • 2 Kasım 2005 00:00 • #614209
    dinledim süper ama mfö özentisi gibi 135 vokal başlıyor 135 bitiyor
  • Nofx • 3 Kasım 2005 00:00 • #614210
    iğrenç bir grup ismi şekerpare gibi ....
  • mapphy • 3 Kasım 2005 00:00 • #614211
    Helaaal!!!Kendilerine özgü müzikleriyle çok iyi yerlere geleceğine emin olduğum BADEM'e başarılar dileriim.
  • tanrıçasinem • 3 Kasım 2005 00:00 • #614212
    hiç beğenmedimm böhüü..
  • __judgement__ • 3 Kasım 2005 00:00 • #614213
    ya kimse inanmayjak ama ben çok ciddiim ordaki mert özdemir benm akrabam ister inanın ister inanmayın siz bilirsiniz büyük amcamın oğlu....
  • ns bairocktare • 3 Kasım 2005 00:00 • #614214
    çok sevdiğim sözylenemez ama kötü bi grup değil. başarılı olurlar bence.
  • TheDisconnect • 3 Kasım 2005 00:00 • #614215
    karizma güzelde. albümede ulaşabilsek! sonra yazsak. albümün dağıtımı yavaş sanırım. rastlamadım postere. falanda..
  • lewo07 • 3 Kasım 2005 00:00 • #614216
    bana kara diyen dilber eğlenceli ve farklı olmuş...başarılar......
  • queen_hande • 3 Kasım 2005 00:00 • #614217
    çok iyiler gerçekten sevdim davulcularının ismini bilen var mı sanırım benim hocam olabilir