Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Badem Albümü Tüm Müzik Marketlerde

Bu konu şu haber ile ilgilidir: Badem Albümü Tüm Müzik Marketlerde
  • yagmureccee • 4 Kasım 2005 00:00 • #614218
    bence çok hoş olmuş karacaoğlanın anlamlı sözlerini rockla birleştirip insanın kulağını okşuyorlar...
  • yavuzcetin • 5 Kasım 2005 00:00 • #614219
    ben albümü aldım.. hangi parçaya klip çekeceklerine karar vermeleri baya zor olmuştur heralde. hepsi çok başarılı.Bi de aleme karizma yapmışlar,tüm enstrümanlar canlı çalınmış,takdire şayan..
  • -----MaR----- • 5 Kasım 2005 00:00 • #614220
    Badem kolonimiz acılmıştır tüm badem dinleyenlerini beklerim........
  • Tebbitbreath • 6 Kasım 2005 00:00 • #614221
    hojj
  • TheCriSiS • 7 Kasım 2005 00:00 • #614222
    beğenmedim ama iş yapar PİYASADA!!!!
    iyi grup!!
    karacaoğlan ın sözleri zaten hiçsevmem!!!
    nerde aşık veysel hey gidi heyyy!!!
    başarılar!!!
  • sinankay • 10 Kasım 2005 00:00 • #614223
    klip şarkılarını dinledim , bir şiiri olabildiğince güzel bestelemişler , ben bu kadar güzel besteleyemezdim . ama yazmak , söylemek istediğim onca şey varken , albümüme başkasının yazdığı birşeyi koymak için bu kadar emek sarfetmem , o kadar uğraş , albüm yap , tamam müzik dünyasına birşey kazandırdınız da , türkçe müziği millet sözleri için dinliyor . karacaoğlana baya reklam olur tek faydası o bence . ama galiba kendi yazdıkları birşeyler varmış albümde , umarım vardır
  • SeReNa8 • 22 Ocak 2006 00:00 • #614225
    SeSiiii BeRBaaaTTTTT!!!...
  • sagopaşa • 22 Ocak 2006 00:00 • #614226
    bence süper albümleri kişilikleri hepsi çok mutavazi adamlar ALLAH başarılarını arttırsın....
  • catlak • 27 Nisan 2006 00:00 • #614227
    sarkıları muhtesem!
  • revolutionary • 12 Mayıs 2006 00:00 • #614228
    konserlerini izleyene dek fazla ilgilenmemiştim ancak o konserden sonra fikirlerim tamamiyle yeni bir boyut kazandı bi kere çok iyi müzik yapıyorlar, çok doğal ve sempatik insanlar ,kendilerine özgü ve yaratıcı olmaları da cabası..Daha ne deyim !