klip şarkılarını dinledim , bir şiiri olabildiğince güzel bestelemişler , ben bu kadar güzel besteleyemezdim . ama yazmak , söylemek istediğim onca şey varken , albümüme başkasının yazdığı birşeyi koymak için bu kadar emek sarfetmem , o kadar uğraş , albüm yap , tamam müzik dünyasına birşey kazandırdınız da , türkçe müziği millet sözleri için dinliyor . karacaoğlana baya reklam olur tek faydası o bence . ama galiba kendi yazdıkları birşeyler varmış albümde , umarım vardır