Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

GaRaJ'da Amatör Grupların Demoları Yeni Bir Bölümde Toplanıyor!

  • P_E_N_A • 8 Kasım 2005 00:00 • #614416
    bu demolara aynı zamanda oy da verilsin, yorumda yazabiliyoruzda yani oy versek daha da güzel olur ayrıca ilk yorumum niye silindiki ya ?
  • sekitmez • 8 Kasım 2005 00:00 • #614417
    oy vermeyi oyunuza sunalım o zaman bende oy verilmesi taraftarıyım...
  • Nofx • 8 Kasım 2005 00:00 • #614418
    kısmetse olur.
  • anemi • 9 Kasım 2005 00:00 • #614420
    Bu çok iyi lakin site bağlantısı sürekli problemli umarım buna da bir çözüm yolu bulmuşsunuzdur...
  • maple_18 • 9 Kasım 2005 00:00 • #614424
    abi ya bu grup işleri saglammı acaba benimde grubum vardı demo yapacaktık ve sonucu husran siz yaparsınız insallah
  • pshyco • 9 Kasım 2005 00:00 • #614425
    bomba olur ne deyim
  • elektromanyak • 9 Kasım 2005 00:00 • #614426
    süper olur!!!
    ilk demo bizim olsun isterdim..!
  • KOLA punk rock • 9 Kasım 2005 00:00 • #614427
    teşekkürler garaj
  • Single_FACTOR • 10 Kasım 2005 00:00 • #614428
    Konsept Biraz daha değişse daha güzel olur. gruplar bilgilerini güncelleyebilse yeni şarkıları zamanla kendi başlıklarına ilave edebilse.
  • jimiturka • 10 Kasım 2005 00:00 • #614429
    e yani sonunda....