Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

GaRaJ'da Amatör Grupların Demoları Yeni Bir Bölümde Toplanıyor!

  • halimiz duman • 11 Kasım 2005 00:00 • #614430
    teşekkürler garaj! oylama işi güzel bir fikir sıralama falanda olsun ne biliyim ilk üçün götü kalksın falan:) harbi iyi bişey ya bu inşallah kısa zamanda burda yayınlıycak demolarımız olur... kimbilir belki burası menejerlerin uğrak sitesi olur belki burdan dünya starları çıkar böhüüü abarttımı ne? ya da fazla yer işgalmi ettim mi ne? neyse sağol garaj!
  • ferhat cobain • 13 Kasım 2005 00:00 • #614431
    demolara yapilan elestiriler gruba müzigi biraktirir ya.elestiriye acigizda bilip bilmeyende kötü olmus igrenc olmus hööö veya ne o 5 akorlu sarkimi olur derler falan.desinlerde okkali desinler.ben koymam güven birakmiyolar adamda.piyasadaki gruplardan iyi olsak bile koymam buraya demo falan...........
  • isom14 • 14 Kasım 2005 00:00 • #614432
    harbiden 10 numara helal sana bekçi :)
  • tearful days • 14 Kasım 2005 00:00 • #614433
    abi çok iyi bir fırsat! tabi değerlendirmesini bilene, sağol bekçi! en kısa zamanda demolarla görüşmek üzere
  • corinne • 15 Kasım 2005 00:00 • #614434
    cok iyi olur bence de
  • malmsteen20 • 15 Kasım 2005 00:00 • #614435
    valla benimde bi sürü demom var.iyi çaldığımı düşünüyorum.nasıl gönderebiliyoruz buraya bi bilen varsa söyleyebilirmi.isteyene gönderebilirim.parçaların içeriğini merak edenler için söylim;pentagram,malmsteen,guns n roses... tazı bişey.senelerdir glam-hard rock,heavy metal dinliyorum ve haliyle tarzıma da yansıdı.bunun yanında klasik müzik,türkçe rock,klasik gitar'la yaptığım ilginç enstanteneler de var,isteyene onları da yollayabilirim.mailim emrah1586 mynet.com'dan bana ulaşabilirsin dinlemek isteyen zat.ayrıca demolara oy verilme konusuna da katılıyorum.
  • oha_sax • 16 Kasım 2005 00:00 • #614436
    iyi güzel olmuşta. nasıl yolluyacağız demolarımızı... bilgilendirin lütfen...
  • Phish • 19 Kasım 2005 00:00 • #614437
    bence de iyi fikir. lakin hala daha demolar geziyor ortalıkta
  • pshyco • 23 Kasım 2005 00:00 • #614438
    ya abi bisürü yalandan demo var 1 2 bişi sallayan elemiş demo diye bunada engel olmak lazım nebiliyim
  • cyn • 23 Kasım 2005 00:00 • #614439
    oy vermek isteyenler nokiasound.com 'a gitsin burda yayinlanmis bisuru demo orda da var eheh
    hepsinin yolu acik olsun