-
teşekkürler garaj! oylama işi güzel bir fikir sıralama falanda olsun ne biliyim ilk üçün götü kalksın falan:) harbi iyi bişey ya bu inşallah kısa zamanda burda yayınlıycak demolarımız olur... kimbilir belki burası menejerlerin uğrak sitesi olur belki burdan dünya starları çıkar böhüüü abarttımı ne? ya da fazla yer işgalmi ettim mi ne? neyse sağol garaj!
-
demolara yapilan elestiriler gruba müzigi biraktirir ya.elestiriye acigizda bilip bilmeyende kötü olmus igrenc olmus hööö veya ne o 5 akorlu sarkimi olur derler falan.desinlerde okkali desinler.ben koymam güven birakmiyolar adamda.piyasadaki gruplardan iyi olsak bile koymam buraya demo falan...........
-
harbiden 10 numara helal sana bekçi :)
-
abi çok iyi bir fırsat! tabi değerlendirmesini bilene, sağol bekçi! en kısa zamanda demolarla görüşmek üzere
-
cok iyi olur bence de
-
valla benimde bi sürü demom var.iyi çaldığımı düşünüyorum.nasıl gönderebiliyoruz buraya bi bilen varsa söyleyebilirmi.isteyene gönderebilirim.parçaların içeriğini merak edenler için söylim;pentagram,malmsteen,guns n roses... tazı bişey.senelerdir glam-hard rock,heavy metal dinliyorum ve haliyle tarzıma da yansıdı.bunun yanında klasik müzik,türkçe rock,klasik gitar'la yaptığım ilginç enstanteneler de var,isteyene onları da yollayabilirim.mailim emrah1586 mynet.com'dan bana ulaşabilirsin dinlemek isteyen zat.ayrıca demolara oy verilme konusuna da katılıyorum.
-
iyi güzel olmuşta. nasıl yolluyacağız demolarımızı... bilgilendirin lütfen...
-
bence de iyi fikir. lakin hala daha demolar geziyor ortalıkta
-
ya abi bisürü yalandan demo var 1 2 bişi sallayan elemiş demo diye bunada engel olmak lazım nebiliyim
-
oy vermek isteyenler nokiasound.com 'a gitsin burda yayinlanmis bisuru demo orda da var eheh
hepsinin yolu acik olsun