teşekkürler garaj! oylama işi güzel bir fikir sıralama falanda olsun ne biliyim ilk üçün götü kalksın falan:) harbi iyi bişey ya bu inşallah kısa zamanda burda yayınlıycak demolarımız olur... kimbilir belki burası menejerlerin uğrak sitesi olur belki burdan dünya starları çıkar böhüüü abarttımı ne? ya da fazla yer işgalmi ettim mi ne? neyse sağol garaj!