demolara yapilan elestiriler gruba müzigi biraktirir ya.elestiriye acigizda bilip bilmeyende kötü olmus igrenc olmus hööö veya ne o 5 akorlu sarkimi olur derler falan.desinlerde okkali desinler.ben koymam güven birakmiyolar adamda.piyasadaki gruplardan iyi olsak bile koymam buraya demo falan...........