valla benimde bi sürü demom var.iyi çaldığımı düşünüyorum.nasıl gönderebiliyoruz buraya bi bilen varsa söyleyebilirmi.isteyene gönderebilirim.parçaların içeriğini merak edenler için söylim;pentagram,malmsteen,guns n roses... tazı bişey.senelerdir glam-hard rock,heavy metal dinliyorum ve haliyle tarzıma da yansıdı.bunun yanında klasik müzik,türkçe rock,klasik gitar'la yaptığım ilginç enstanteneler de var,isteyene onları da yollayabilirim.mailim emrah1586 mynet.com'dan bana ulaşabilirsin dinlemek isteyen zat.ayrıca demolara oy verilme konusuna da katılıyorum.