Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Buzuki Orhan Osman :: Yeni albüm

Bu konu şu haber ile ilgilidir: Buzuki Orhan Osman :: Yeni albüm
  • gokhankalafat • 9 Kasım 2005 00:00 • #614450
    Kıytırık konular çıkınca bir sürü yorumdan geçilmiyor, ancak kalite bir albüm ya da sanatçı hakkında bir albüm çıkınca sessiz kalınıyor..Buzuki Orhan Osman sadece kendisi değil orkestrasıyla da büyüleyen bir sanatçıdır.Dinlemenizi şiddetle tavsiye ederim.
  • DiMpLe • 10 Kasım 2005 00:00 • #614451
    benim bir tv kanalında çalışan exantirik bir arkadaşım buzuki orhan'ı programa gelmesi için arayıp, "alo suzuki orhan'la mı görüşüyorum?" demişti...bu adamı her görüşümde aklıma gelir :))
  • funky jumping • 11 Kasım 2005 00:00 • #614452
    Harbiye Açıkhava konseri'nde CAndan Erçetin'le izlemiş ve büyülenmiştim .
  • aytack • 20 Şubat 2006 00:00 • #614453
    Şu ana kadar çıkarmış olduğu 3 adet albümü de birçok kez keyifle dinlemiş, Antalya T Palace konserine katılmış, fırsat buldukça İstanbul da canlı performansına ve eğlencesine katılmış biriyim. Artık günümüzde, bilgisayarın ve teknolojinin, el emeği, doğal müziğe ağır bastığı, bir nefeste tüketilen Populer kültürün müziklerine karşı, müthiş orkestrası ve tam hakimiyet kurduğu ayrılmaz parçası buzuki ile karşı duran, geleneksel folklorik ezgileri, büyüleyici, duru müziği ile duygu fırtınası yaratan bir kişidir. Balkan, grek ve ege müzikleri ağırlıklı olarak icra ettiği etnik müziklerde oynak hızlı ritimlerde, mutluluk,çoşku; yavaş parçalarda, duygusallık hat safhadadır. Balkan, grek ve ege müzikleri şarkıcıya cuk oturuyor. (Bence ağırlıklı olarak da böyle olmalı..)
    Bu kaliteyi devam ettirmesi temennisi ile...
  • fzt • 24 Şubat 2006 00:00 • #614454
    batitrakyanin gulu