Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Fuji & Deli Gömleği & Feedback & Zirzop @ Gar Bar - İstasyon - Eskişehir

  • eloy • 20 Kasım 2005 00:00 • #614528
    Giriş: 6YTL +1 Bira Dahil
  • ecolips • 23 Kasım 2005 00:00 • #614529
    giriş ücreti 7 ytl olarak açıklanmıştır..detaylı bilgi Eskişehir Rock Topluluğu web sitesindedir
  • Unfukable • 24 Kasım 2005 00:00 • #614530
    ooo Fuji demi sahne alıyor... güzel güzel...tavsiye ederim güzel gruptur bir kere dinleme şansı bulmuştum...eskişehirdekiler kaçırmasın!!
  • ecolips • 24 Kasım 2005 00:00 • #614531
    güzel bir konser olcağını umuyoruz.. tüm eskişehirli rock müzik dinleyicilerini konsere bekliyoruz.. bu konserdeki katılım oranı Gar Bar a eskişehirli amatör gruplar için sabit bir sahne oluşturulabilmesi açısından önemli..eğer konser başarılı geçerse Gar Bar'da her hafta yerel grupalr için bir konserimiz olacak

    Eskişehir Rock Topluluğu adına Emre
  • man_on_fire • 25 Kasım 2005 00:00 • #614532
    Ya abi iyi güzel de orada çok yoruluyorum ben yaaa..Keşke iki üç daha sandalye tabure bişeyler olsaydı...Ordakiler yetmiyor....Bir de ben yeniyim eskişehirde yalnız da gidilmiyor sap gibi kalıyorum kimseyi tanımam etmem..Ama birini yanımda zorla götürecem olmazsa..Çok bunaldım burda yaaaaa...
  • ecolips • 25 Kasım 2005 00:00 • #614533
    oturmak için bikaç sandalye atarız bu sefer yorulanlar kapışır :)
  • jailjam • 25 Kasım 2005 00:00 • #614534
    man_on_fire sen gel hepimiz kaynaşırız zaten konserde =)
  • ecolips • 25 Kasım 2005 00:00 • #614535
    bizim konserler çok kaynaşık geçiyor :)
  • F e a R • 26 Kasım 2005 00:00 • #614536
    gelmeye calisicam :P