-
Giriş: 6YTL +1 Bira Dahil
-
giriş ücreti 7 ytl olarak açıklanmıştır..detaylı bilgi Eskişehir Rock Topluluğu web sitesindedir
-
ooo Fuji demi sahne alıyor... güzel güzel...tavsiye ederim güzel gruptur bir kere dinleme şansı bulmuştum...eskişehirdekiler kaçırmasın!!
-
güzel bir konser olcağını umuyoruz.. tüm eskişehirli rock müzik dinleyicilerini konsere bekliyoruz.. bu konserdeki katılım oranı Gar Bar a eskişehirli amatör gruplar için sabit bir sahne oluşturulabilmesi açısından önemli..eğer konser başarılı geçerse Gar Bar'da her hafta yerel grupalr için bir konserimiz olacak
Eskişehir Rock Topluluğu adına Emre
-
Ya abi iyi güzel de orada çok yoruluyorum ben yaaa..Keşke iki üç daha sandalye tabure bişeyler olsaydı...Ordakiler yetmiyor....Bir de ben yeniyim eskişehirde yalnız da gidilmiyor sap gibi kalıyorum kimseyi tanımam etmem..Ama birini yanımda zorla götürecem olmazsa..Çok bunaldım burda yaaaaa...
-
oturmak için bikaç sandalye atarız bu sefer yorulanlar kapışır :)
-
man_on_fire sen gel hepimiz kaynaşırız zaten konserde =)
-
bizim konserler çok kaynaşık geçiyor :)
-
gelmeye calisicam :P