Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Fuji & Deli Gömleği & Feedback & Zirzop @ Gar Bar - İstasyon - Eskişehir

  • man_on_fire • 25 Kasım 2005 00:00 • #614532
    Ya abi iyi güzel de orada çok yoruluyorum ben yaaa..Keşke iki üç daha sandalye tabure bişeyler olsaydı...Ordakiler yetmiyor....Bir de ben yeniyim eskişehirde yalnız da gidilmiyor sap gibi kalıyorum kimseyi tanımam etmem..Ama birini yanımda zorla götürecem olmazsa..Çok bunaldım burda yaaaaa...
Bu konunun tüm mesajları