Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

University Stress Out Party @ Bronx - Taksim - İstanbul

  • Melekler Siyah • 22 Kasım 2005 00:00 • #614700
    abi üniliyiz genciz güzeliz içeriz severiz dinleriz
  • PoorBoyBlues • 22 Kasım 2005 00:00 • #614701
    Squeeze Boxx için bilgi: http://squeezeboxx.garaj.org
  • sweet_tears • 23 Kasım 2005 00:00 • #614702
    bu partinin bitiminde marmara üniv. rock klübünün düzenlediği dj güven erkin erkal eşliğinde başka bir parti devam edicekmiş canlı grup olarakta gabriel .. ctesi uzun bi gece olucak heralde
  • titreM • 23 Kasım 2005 00:00 • #614703
    "University Stress Out Party" ne demek anlamıyorum ben Amerikanca'dan.

    Benim bildiğim üniversite , univercity diye yazılır. Ayrıca bizler Amerikanca'da yeni deyimler üretmeye de bayılıyoruz. Daha önce "Stress Out" diye bir kalıba da rastlamamıştım.
  • korn_ • 23 Kasım 2005 00:00 • #614704
    bence gıdenler SERİN e bı kulak kabartsınlarr adam lar gercekten ııler bestelerıde guzell ıı de cover yapıyolar bence bı dıkkkat edın herkese ıı seyirlerrrr.......
  • _Dazed_ • 24 Kasım 2005 00:00 • #614705
    University Stress Out Party" ne demek anlamıyorum ben Amerikanca'dan.

    Benim bildiğim üniversite , univercity diye yazılır. Ayrıca bizler Amerikanca'da yeni deyimler üretmeye de bayılıyoruz. Daha önce "Stress Out" diye bir kalıba da rastlamamıştım.
    23 Kasım 2005 Çarşamba | Yazan: titreM



    Arkadasim,iyi,güzel,hos da hayatimda ilk defa "univercity"diye bir sey okudum..Eger üniversite kelimesinin "university"degil de"univercity" olarak gösterildigi bir kaynak varsa bana da söyler misin..?Tahminimce bir yerlerde görmüsündür..Cünkü basligi alip da "benim bildigim öyle degil böyledir" demek icin bir yerlerde görmüs olman gerekir....
  • KOLA punk rock • 24 Kasım 2005 00:00 • #614706
    zıkkım a dikkat bizim sevdiğimiz saydığımız bir gruptur
  • stuka_53 • 26 Kasım 2005 00:00 • #614707
    puaahaha kardesım üniversite nasıl yazılır yaa yuhh.ne yani üniversite öğrencisi olmayan giremez mi?cok sacma emin olun oraya gidenlerin cogu lise ögrencisi veya üniye hazırlanalar olucak nese zıkkım var gidilir yanii
  • dexter • 27 Kasım 2005 00:00 • #614708
    squeezeboxx için gidicem ben, istanbulda hakkıyla glam çalan tek grup bence :))
  • ipeqq • 27 Kasım 2005 00:00 • #614709
    zıkkım mükemmel bi grup ben eskişehirden emin inşallah yakında bende çalışcam onlarla iyi işler yapçaz hayal kahvesi emin:)