Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

University Stress Out Party @ Bronx - Taksim - İstanbul

  • gunner • 28 Kasım 2005 00:00 • #614710
    Squeeze Boxx'ı stüdyoda dışarıdan dinledim ve çok beğendim, süper guns n' roses ve poison çalıyolar. seven gitsin kesinlikle!
  • SLayraCkEr • 4 Aralık 2005 00:00 • #614714
    valla güzeldi.. ilk çıkan grup sanırım kapris ti heralde ilk tecrübeleri ya da daha yeniler diye yorumladım ama ellerinden geleni yaptılar ;)

    Squeeze Boxx kesinlikle çok iyiydi.. uzun zamandır dinlediğim en iyi guns n' roses yorumlarını seslendirdiler...

    kapris kesinlikle süper :)
    bence şu hepsi coverini kaydedip nete filan koysalar pin-up ın
    kırıcanmı belimi deki çıkışı gibi, hatta daha geniş bi kitleye doğru çıkış yapabilirler..

    son grubu dinleyemedim.. Poker dinlemeye gittim ama orayada giremedim.. dönmekte zor geldi..athenaya gittim sonra.. ama heralde oda güzel bir gruptur :)

    by
  • REthink • 4 Aralık 2005 00:00 • #614715
    düzeltme ;
    ilk çıkan grup Kapris,
    ikinci grup Squeeze Boxx,
    üçüncü grup Zıkkım
    son grup Serin
    :)
  • Lounge Act • 4 Aralık 2005 00:00 • #614716
    university stress out party ne demek bilen birisi varsa beni aydınlatsın, ne bu kardeşim böyle burası amerika mı? isme bak
    bu kadar da özenti olmayın be kardeşim biraz duyarlı olmak lazım
    en altta atatürkün gençliğe hitabesi yazıyor, yukarıda her şey ingilizce bu nasıl bir çelişki böyle anlamadım, her şeyinizide amerikalılar gibi yapmasanız olmaz sanki......
  • bilokan • 1 Şubat 2006 00:00 • #614717
    bence çıkan gruplar içinde en gelecek vadedeni kapris bence 1, gitar çok iyidi davul da fena değildi ama 2, gitarı hiç beğenmedim çıkan gruplar içinde en iğrancide zıkkımdı iğrenç bi gruptu kendilerini çok beğeniyolar ve hiç iyi çalamıolardı diğerlerinide beğendim baya iyilerdi ama içlerinden en iisi KAPRİSti!!!!!!!!!!!!!!!!