valla güzeldi.. ilk çıkan grup sanırım kapris ti heralde ilk tecrübeleri ya da daha yeniler diye yorumladım ama ellerinden geleni yaptılar ;)
Squeeze Boxx kesinlikle çok iyiydi.. uzun zamandır dinlediğim en iyi guns n' roses yorumlarını seslendirdiler...
kapris kesinlikle süper :)
bence şu hepsi coverini kaydedip nete filan koysalar pin-up ın
kırıcanmı belimi deki çıkışı gibi, hatta daha geniş bi kitleye doğru çıkış yapabilirler..
son grubu dinleyemedim.. Poker dinlemeye gittim ama orayada giremedim.. dönmekte zor geldi..athenaya gittim sonra.. ama heralde oda güzel bir gruptur :)