Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Pakistan Depremi Mağdurlarına Yardım Konseri @ Saklıkent - Bakanlıklar - Ankara

  • REthink • 30 Kasım 2005 00:00 • #614828
    keşke biletler biletix'den de satılsaydı da gelemiyecek olanlarında bi faydası dokunsaydı, destekliyoruz, başarılar..

    ayrıca grup seçimleri de takdir edilesi olmuş özellikle DeM'i şiddetle tavsiye ederim..
  • derzon • 30 Kasım 2005 00:00 • #614829
    deprem kötü ve eminim pakistanlılar zor günler geçiriyor .bu yüzden bende üzülüyorum.ama bunun bir trend haline gelmesi bence çok kötü olmaya başladı(yok tsunami yok oakistan konseri)yani türkiyede bu kadar aç insan varken doğuda sürekli bir problem varken ve kendi insanımız yardıma muhtaşken beşkalarına yardım etmeye çalışmak biraz saçma.ama iyi niyetle yapıldığından şüphem yok ben sadece kendi adıma protesto ediyorum .konsre vereceğim parayı herhangi bir türkiye kampanyasına vermek daha akıllıca geliyor .kendinize iyi bakın
  • ga ga • 1 Aralık 2005 00:00 • #614830
    Bir iki kağıdı imzlayıp üç beş kuruş vermektense bir konsere giderek aynı yardımı yapmak bence daha mantıklı. Konser çıkışında müzik ne kadar hoşuna gitmese de en azından paranın iyi bir amaç için kullanıldığını bilip kendini tesselli edebilirsin
  • KOLA punk rock • 1 Aralık 2005 00:00 • #614831
    yardım organizasyonlarının tümünde seve seve yer alırız
  • K Satriani • 1 Aralık 2005 00:00 • #614832
    Tuşe yi merak ediyorum. nokiasupersound da gerçi parçalarını çok beyendiğimi söyleyemem ama gitarisin attığı solo çok güzel...
  • anc • 3 Aralık 2005 00:00 • #614833
    "türkiyede bu kadar aç insan varken doğuda sürekli bir problem varken ve kendi insanımız yardıma muhtaşken beşkalarına yardım etmeye çalışmak biraz saçma."

    diyen arkadaş. insan insandır hangisine yardım edebiliyorsan etmelisin derim.

    konserle ilgilide GULYABANİ derim baska bisi demem. dinleyin..
  • murtgit • 3 Aralık 2005 00:00 • #614834
    ünlü birisi gelseydi daha iyi olurdu.bu ne bi ben cıkmamısım
  • cyn • 4 Aralık 2005 00:00 • #614835
    ünlü birisi gelseydi daha iyi olurdu.bu ne bi ben cıkmamısım
    3 Aralık 2005 Cumartesi | Yazan: murtgit


    bi sonraki depremde seni de aliriz sahneye anacim..

    (ayh ayh allah korusun)
  • silpion • 4 Aralık 2005 00:00 • #614836
    orada olan yüzlerce insanın Saklıkent'e sığmaması yüzünden iptal edilen etkinlikte emek sarfeden herkese teşekkürler....
  • REthink • 5 Aralık 2005 00:00 • #614837
    konser neden iptal edildi ?