-
keşke biletler biletix'den de satılsaydı da gelemiyecek olanlarında bi faydası dokunsaydı, destekliyoruz, başarılar..
ayrıca grup seçimleri de takdir edilesi olmuş özellikle DeM'i şiddetle tavsiye ederim..
-
deprem kötü ve eminim pakistanlılar zor günler geçiriyor .bu yüzden bende üzülüyorum.ama bunun bir trend haline gelmesi bence çok kötü olmaya başladı(yok tsunami yok oakistan konseri)yani türkiyede bu kadar aç insan varken doğuda sürekli bir problem varken ve kendi insanımız yardıma muhtaşken beşkalarına yardım etmeye çalışmak biraz saçma.ama iyi niyetle yapıldığından şüphem yok ben sadece kendi adıma protesto ediyorum .konsre vereceğim parayı herhangi bir türkiye kampanyasına vermek daha akıllıca geliyor .kendinize iyi bakın
-
Bir iki kağıdı imzlayıp üç beş kuruş vermektense bir konsere giderek aynı yardımı yapmak bence daha mantıklı. Konser çıkışında müzik ne kadar hoşuna gitmese de en azından paranın iyi bir amaç için kullanıldığını bilip kendini tesselli edebilirsin
-
yardım organizasyonlarının tümünde seve seve yer alırız
-
Tuşe yi merak ediyorum. nokiasupersound da gerçi parçalarını çok beyendiğimi söyleyemem ama gitarisin attığı solo çok güzel...
-
"türkiyede bu kadar aç insan varken doğuda sürekli bir problem varken ve kendi insanımız yardıma muhtaşken beşkalarına yardım etmeye çalışmak biraz saçma."
diyen arkadaş. insan insandır hangisine yardım edebiliyorsan etmelisin derim.
konserle ilgilide GULYABANİ derim baska bisi demem. dinleyin..
-
ünlü birisi gelseydi daha iyi olurdu.bu ne bi ben cıkmamısım
-
ünlü birisi gelseydi daha iyi olurdu.bu ne bi ben cıkmamısım
3 Aralık 2005 Cumartesi | Yazan: murtgit
bi sonraki depremde seni de aliriz sahneye anacim..
(ayh ayh allah korusun)
-
orada olan yüzlerce insanın Saklıkent'e sığmaması yüzünden iptal edilen etkinlikte emek sarfeden herkese teşekkürler....
-
konser neden iptal edildi ?