Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Pakistan Depremi Mağdurlarına Yardım Konseri @ Saklıkent - Bakanlıklar - Ankara

  • cyn • 4 Aralık 2005 00:00 • #614835
    ünlü birisi gelseydi daha iyi olurdu.bu ne bi ben cıkmamısım
    3 Aralık 2005 Cumartesi | Yazan: murtgit


    bi sonraki depremde seni de aliriz sahneye anacim..

    (ayh ayh allah korusun)
Bu konunun tüm mesajları