Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Katatonia'dan Yeni Albüm The Great Cold Distance

Bu konu şu haber ile ilgilidir: Katatonia'dan Yeni Albüm The Great Cold Distance
  • thedem • 18 Aralık 2005 00:00 • #614849
    albümde ilk single olarak çıkacak olan my twin şarkısını çok beyendiğim.Albümde Viva Emptiness etkisi olacağı kesin..sabırsızlıkla bekleniyor..
  • thegrotesque • 14 Şubat 2006 00:00 • #614850
    heyooo katatoniaaa :))
    bi de türkiye konseri yapsalar artık ne güzel olurdu..
  • baronsamedi • 14 Şubat 2006 00:00 • #614851
    Follower ı bir an önce dinlemenizi tavsiye ederim. tarzlarını bu kadar değiştireceklerini düşünmemiştim ama daha iyi olmuş görüyorum Katatonia'yı.
  • tearful days • 2 Nisan 2006 00:00 • #614852
    katatonia bir setleşmiş bir değişmiş bir değişmiş bu albümdeki sormayın, yolda yürürken biri gelse dinletse bak bu katatonianın yeni albümü diye hayatta inanmazdım bea... ama süper değişmiş adamlar bu setliğe rağmen hala melankolikliklerini muhafaza edebiliyorlar ya helal olsun adamlara...
  • mesiguitar • 12 Mayıs 2006 00:00 • #614853
    albüm güzelde bir önce ki albümde batery daha bi öndeydi daha bi güzeldi sanki bu albümde baterynin yerini müthiş gitar reefleri almışş müthişş... özellikle increase, soil's song da kendini hissettiriyor... bu arada katatoina deftones, çilekeş, dorianla konser vercekmiş... biletixde bişiler yazıyor... ama biletler ön 88 arka 45...
  • tearful days • 1 Haziran 2006 00:00 • #614854
    albüm güzelde bir önce ki albümde batery daha bi öndeydi daha bi güzeldi sanki bu albümde baterynin yerini müthiş gitar reefleri almışş

    abi öyle deme davul bu albümde çok daha atak viva emptiness e göre o da atak ama bu daha gaz, kim ne derse desin daniel her albüm kendini biraz daha geliştiriyor ve dünyanın sayılı davulcuları arasına girme yolunda hızla ilerliyor, danielin bulunduğu 3 albümüde sırasıyla dinlemenizi tavsiye ederim gelişim rahatça gözlenebiliyor.
  • mesiguitar • 29 Haziran 2006 00:00 • #614855
    yok bencede kesinlikle çok kaliteli bir davulcu inkar etmiyorum sadece sanki sesini kısmışlar galiba bu albümde daha az çıkıyor davulun sesi... Mesela bi chrome da çıkan ses bu albümde fazla yok ama yine de Katatonia'yı tek geçerim...

    and the sunrise in i will listening to KaTaToNiA