katatonia bir setleşmiş bir değişmiş bir değişmiş bu albümdeki sormayın, yolda yürürken biri gelse dinletse bak bu katatonianın yeni albümü diye hayatta inanmazdım bea... ama süper değişmiş adamlar bu setliğe rağmen hala melankolikliklerini muhafaza edebiliyorlar ya helal olsun adamlara...