Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Karantina & Metaroth & Bleed Myself Tonight & Missed Clown @ Moshpit - Kemancı - Taksim - İstanbul

  • JosefK • 6 Aralık 2005 00:00 • #614891
    heyoo..4 gün kaldı..karantina olarak herkesi bekleriz.. :))
  • EKINOXXX • 8 Aralık 2005 00:00 • #614892
    merakla bekledigim konserler, umarim beklentilerimi karsilar.
  • asymmetric • 8 Aralık 2005 00:00 • #614893
    burda kan çıkar :)
  • EKINOXXX • 8 Aralık 2005 00:00 • #614894
    Karantina'nin metalcorela alakasi yok, nasil olacak bu is?
    diger gruplari da bir dinleyebilirsek?
  • EKINOXXX • 8 Aralık 2005 00:00 • #614895
    afisinde direk hellfestten arak oldugu gozlerden kacmiyor hani :)
  • rockmania89 • 9 Aralık 2005 00:00 • #614896
    :((niye 18 yaş sınırlaması var?niye 16 yaş sınırlaması değil?niye ben bu kadar şanssızım:(((
  • Albatros • 9 Aralık 2005 00:00 • #614897
    Bende en çok Karantinayı merak ediyorum.
    Diğer gruplar ile tarz olarak çok farklı olduğunu tahmin ediyorum.
    Organizasyonda problem olmazsa zevkli bir konser olacak sanırım
  • elemental • 9 Aralık 2005 00:00 • #614898
    karantina bu konsere özel kostümlerle çıkacak..
  • soulfly_86 • 9 Aralık 2005 00:00 • #614899
    umarım adam gibi adamlar gelir izlemeye...
  • HereticSlave • 10 Aralık 2005 00:00 • #614900
    eheh:) bizim grupların hellfest tekilerden neyi eksik:)