Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Karantina & Metaroth & Bleed Myself Tonight & Missed Clown @ Moshpit - Kemancı - Taksim - İstanbul

  • JosefK • 10 Aralık 2005 00:00 • #614901
    bu mükemmel(!) organizasyon için,bu profesyonellik(!) için,bu şaklabanlık için herkese teşekkürler..harikasınız..böyle devam edin..bravo..sizinle hakettiği yere gelir bizim müziğimiz..
  • HereticSlave • 10 Aralık 2005 00:00 • #614902
    çok mu kötü geçti : /
  • JosefK • 10 Aralık 2005 00:00 • #614903
    birşey geçmedi ki..
    soundcheck beklenenden geç başlayıp geç bitti..sonra missed clown çıktı..çaldılar..
    ve elektrik kesildi..kesilen elektrikte davul sololarla eğlenilmeye çalışıldı..yazık..çok yazık..
  • JosefK • 11 Aralık 2005 00:00 • #614904
    sıralama konusunda kargaşayla başladı..bir şekilde soundcheck başladı ve bitmedi..ses sistemi ve olmayan tonmaister yüzünden beklenenden geç saatte biten Metaroth soundcheck'inden sonra Missed clown bir şekilde kabaca bir ayardan sonra başladı..saat 18,30 a geldi..daha bekleyen 3 grup ve 21,00 da bitmesi gereken konserler dizisine missed clown bir şekilde şansla sıyrılıp sorunsuz bitirdi..ne zaman ki bleed myself tonight çıktı,elektrikler güm..ve bir saat o sözde davul solo eğlencesi (bir bardak bira için) başladı..gece de bu şekilde bitti..
    işte bizim müziğimiz,işte bizim profesyonelliğimiz,işte bizim anlayışımız..
  • Tugrulus • 11 Aralık 2005 00:00 • #614905
    elektrikler gitti yalan oldu bu organizosyon
  • Josef K • 11 Aralık 2005 00:00 • #614906
    alkış alkış..harika..
  • KingCrimson • 11 Aralık 2005 00:00 • #614907
    Pardon yanlış anladıysam affedin, elektriklerin gelmesini beklerken olaya bir çalınabilinecek tek enstrüman "davul" ile biraz eğlence, biraz vakitin geçmesini sağlayarak müzik anlayımışzdan, profosyonelliğimizden taviz mi vermiş oluyoruz ?.. Sanki tüm beyoğlunun elektriğini biz kesmişiz gibi, sanki biletlerini iade etmek isteyenlerin biletlerini geri almamışız gibi sanki yine de insanlar müzik dinlesin diye olayı hemen bitirmeyip yine de elektriklerin gelmesini beklememişiz gibi davranmayın, biz de fanız, biz de müzik dinliyoruz.. Oturduğunuz yerden yazıp sağda solda duyduklarınızla gelmeyin.. Tonmaister yok? Nereden biliyorsun? Setlist hazır değil? Nereden biliyorsun ?.. Bıdı bıdıyı geçin..
  • HereticSlave • 11 Aralık 2005 00:00 • #614908
    abi üzüldüm, böyle güzel grupların konserlerinde böyle sorunlar yaşaması çok üzücü bi olay, ankaraya gelseler de izleyebilsek şu grupları keşke... destekleyelim bu grupları, lütfen biraz daha dikkat...
  • JosefK • 11 Aralık 2005 00:00 • #614909
    Sağdan soldan duymak mı?Bizzat kendimiz yaşadık bunu..Tonmaister geldi ve gitti biliyorum,kimin kaçıncı çıkacağı konusunda bir ton kargaşa oldu biliyorum..Bıdı bıdı varsa bu bize değil sözü söyleyene aittir..eyvallah..
  • KOLA punk rock • 11 Aralık 2005 00:00 • #614910
    bu mükemmel(!) organizasyon için,bu profesyonellik(!) için,bu şaklabanlık için herkese teşekkürler..harikasınız..böyle devam edin..bravo..sizinle hakettiği yere gelir bizim müziğimiz..
    10 Aralık 2005 Cumartesi | Yazan: JosefK varsa yoksa punk