Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

University Rock Party @ Bronx - Taksim - İstanbul

  • Bayan Ariza • 19 Aralık 2005 00:00 • #615348
    Kesinlikle orada olacagim . Herkesi bekliyoruz ...
  • nothing_suice • 19 Aralık 2005 00:00 • #615349
    benim arkadaslar çıkıcak gitmem mi :) öldüren şampanya
  • nidorotu • 19 Aralık 2005 00:00 • #615350
    yaf benim vizeler bitmedi daa yaf..nası gitçem? :(
  • taylan_taylan • 19 Aralık 2005 00:00 • #615351
    bronx ve teknik imkan mı?bu iki kelime yan yana öylemi.her konserde bateri patlıyo ya,ayrıca ufacık birayı veriyolar 3 ytlye.gruplarda iyi değil.
  • NPSTR • 19 Aralık 2005 00:00 • #615352
    Beyenen gelir beyenmeyen de gelir kspı açık =)

    Ben de o gece öldüren şampanya için gitar bakalım elimden geldiince inşallah iyi olur...

    Teknik knuda bnde endişeliyim valla ne yalan söyliyim =)
  • REthink • 19 Aralık 2005 00:00 • #615353
    Bronx 'un gerek sahne içi gerek sahne dışı olsun ses sistemi istanbuldaki mekanların çoğuna göre hatta çok kalite diye adlandırdığınız yerlere göre bence daha kaliteli ve iyidir, davul konusun da haklısın ama davul aksamı değiştiği için onla ilgili de bi sorun kalmadı, ufacık bira dediğin her yerde verilen 33 lük biradır, son olarak da gruplara laf sölemişsin merak ettim neye göre iyi gruplar değil dinlediysen yorumlarını alabilirmiyim taylan _taylan.. illa iyi grup olmak için elinde albümün olması ya da çok fazla reklam mı yapman gerekir? lütfen alt kültürümüze sahip çıkalım, amatör gruplara destek olalım..
  • REthink • 19 Aralık 2005 00:00 • #615354
    Etkinlik Saati 18:30
  • KOLA punk rock • 20 Aralık 2005 00:00 • #615355
    Bronx 'un gerek sahne içi gerek sahne dışı olsun ses sistemi istanbuldaki mekanların çoğuna göre hatta çok kalite diye adlandırdığınız yerlere göre bence daha kaliteli ve iyidir, davul konusun da haklısın ama davul aksamı değiştiği için onla ilgili de bi sorun kalmadı, ufacık bira dediğin her yerde verilen 33 lük biradır, son olarak da gruplara laf sölemişsin merak ettim neye göre iyi gruplar değil dinlediysen yorumlarını alabilirmiyim taylan _taylan.. illa iyi grup olmak için elinde albümün olması ya da çok fazla reklam mı yapman gerekir?örneğin kola adlı punk rock grubunu dinledinmi lütfen alt kültürümüze sahip çıkalım, amatör gruplara destek olalım..
    19 Aralık 2005 Pazartesi | Yazan: REthink
  • taksimhaber • 20 Aralık 2005 00:00 • #615356
    kesinlikle gidilir bence de. gruplar iyi değil demiş atmış birisi güldüm.cidden komik bu durumlar. ben şampanya ve beterböcek i biliyorum.beterböcek bayağı iyiydi, sahne performansları süper ve bayan vokal falan. gruplara başarılar, umarım herşey güzel olur...
  • isom14 • 23 Aralık 2005 00:00 • #615357
    bence kesinlikle gidilir ben ÖLDÜREN SAMPANYA için gidicem sadece .. Harbi güzel olcak herale sampanyanin vokali cok süper bi adam ya :)