Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Orion @ Shaft Blues & Jazz Club - Kadıköy - İstanbul

  • fragrance • 8 Ocak 2006 00:00 • #615851
    25 aralıkta yine shaftta gerçekleşen konserleri muhteşemdi.eminim bu seferki de en az bir önceki kadar iyi olacak...kaçmaz diyorum.arife akşamı saat 22:30'da ORION dinleyip bayrama güzel bir başlangıç yapıcaz...
    Orion'un sınırlı sayıda kalan demo'suna sahip olmak için konsere gelmek yeterli...fiyatı 5 ytl.
  • fragrance • 8 Ocak 2006 00:00 • #615852
    demo:
    http://www.garaj.org/demo/10674/orion-orion.htm