25 aralıkta yine shaftta gerçekleşen konserleri muhteşemdi.eminim bu seferki de en az bir önceki kadar iyi olacak...kaçmaz diyorum.arife akşamı saat 22:30'da ORION dinleyip bayrama güzel bir başlangıç yapıcaz...
Orion'un sınırlı sayıda kalan demo'suna sahip olmak için konsere gelmek yeterli...fiyatı 5 ytl.