-
ya bende gelmek istyorum yaaa :( ama bostancıııı !!!!
inşallah gidebilirm bende..
-
beklenen gün geldi
-
evet büyük gün geldiii :) lütfü kırdara gittikten sora bostancı gayet iyi olduu :))))
-
rainbow-gates of babylon söyledi..ellerinden öperim..
-
söylenecek söz yok tek kelimeyle muhteşem bir konserdi
-
yaa gidemedim ama ( ama ) :)) arkadaşım canım ciğerim telefonundan dinletti :)) ehehheeh yaa ben biR gün orta sayfa haberi olucam benim familya ile ama neyse :p
-
ufffffffffffffffffff yaaaaaaaaaa heryanım ağrıooo ama şebom için değer valla...manyak bi konserdi arkadaşlar gelemeyenler otursun ağlasın bence;D ama bi şeye kıl oldm iki saat arka kapıda bekledik şebo çıkcak diye ama nerden çıktıysa artıkın bizz göremedik;( keşkem yakından da görebilseydim yaaa;(
olsun beaaa herşeye değer şebo için......;)
-
sadece şunu söyliyebilirim yılın en güzel konseriydi!!!!! 3 saat boyunca hiç durmadan şebo... dahası cover ve sololar :) ortamı söylemeye gerek yok.. yorulsakta dumandan gözlerimizden şelale gibi yaşta aksa değerdi :))
-
ya aarkadaşlar konsere gittim çok güzeldi hatta şebo bize sol taraf iyi ses çıkartıosunuz dedi yanıma geldi ah şebnem ah biraz daha yaklaşsan elimi dedircektim seni seviyoruz ŞeBoİsT
-
super bi konserdi! sahneye cıkıp 1.5 saat kalıp bitirenler utansınlar seboda metinde bi harikayı..tam bi KONSEr di gerçekten artık aşmışlar bu konuda