Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Şebnem Ferah @ Bostancı Gösteri Merkezi - İstanbul

  • peace77 • 6 Şubat 2006 00:00 • #616177
    ya bende gelmek istyorum yaaa :( ama bostancıııı !!!!
    inşallah gidebilirm bende..
  • DiMpLe • 11 Şubat 2006 00:00 • #616179
    beklenen gün geldi
  • cgty666 • 11 Şubat 2006 00:00 • #616180
    evet büyük gün geldiii :) lütfü kırdara gittikten sora bostancı gayet iyi olduu :))))
  • DiMpLe • 12 Şubat 2006 00:00 • #616181
    rainbow-gates of babylon söyledi..ellerinden öperim..
  • lord gradious • 12 Şubat 2006 00:00 • #616182
    söylenecek söz yok tek kelimeyle muhteşem bir konserdi
  • __buffy__ • 12 Şubat 2006 00:00 • #616183
    yaa gidemedim ama ( ama ) :)) arkadaşım canım ciğerim telefonundan dinletti :)) ehehheeh yaa ben biR gün orta sayfa haberi olucam benim familya ile ama neyse :p
  • zuzuuuuu • 12 Şubat 2006 00:00 • #616184
    ufffffffffffffffffff yaaaaaaaaaa heryanım ağrıooo ama şebom için değer valla...manyak bi konserdi arkadaşlar gelemeyenler otursun ağlasın bence;D ama bi şeye kıl oldm iki saat arka kapıda bekledik şebo çıkcak diye ama nerden çıktıysa artıkın bizz göremedik;( keşkem yakından da görebilseydim yaaa;(
    olsun beaaa herşeye değer şebo için......;)
  • cgty666 • 12 Şubat 2006 00:00 • #616185
    sadece şunu söyliyebilirim yılın en güzel konseriydi!!!!! 3 saat boyunca hiç durmadan şebo... dahası cover ve sololar :) ortamı söylemeye gerek yok.. yorulsakta dumandan gözlerimizden şelale gibi yaşta aksa değerdi :))
  • Şebo_Fannn • 12 Şubat 2006 00:00 • #616186
    ya aarkadaşlar konsere gittim çok güzeldi hatta şebo bize sol taraf iyi ses çıkartıosunuz dedi yanıma geldi ah şebnem ah biraz daha yaklaşsan elimi dedircektim seni seviyoruz ŞeBoİsT
  • bassarıms • 12 Şubat 2006 00:00 • #616187
    super bi konserdi! sahneye cıkıp 1.5 saat kalıp bitirenler utansınlar seboda metinde bi harikayı..tam bi KONSEr di gerçekten artık aşmışlar bu konuda