ufffffffffffffffffff yaaaaaaaaaa heryanım ağrıooo ama şebom için değer valla...manyak bi konserdi arkadaşlar gelemeyenler otursun ağlasın bence;D ama bi şeye kıl oldm iki saat arka kapıda bekledik şebo çıkcak diye ama nerden çıktıysa artıkın bizz göremedik;( keşkem yakından da görebilseydim yaaa;(
olsun beaaa herşeye değer şebo için......;)