Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Şebnem Ferah @ Bostancı Gösteri Merkezi - İstanbul

  • zuzuuuuu • 12 Şubat 2006 00:00 • #616184
    ufffffffffffffffffff yaaaaaaaaaa heryanım ağrıooo ama şebom için değer valla...manyak bi konserdi arkadaşlar gelemeyenler otursun ağlasın bence;D ama bi şeye kıl oldm iki saat arka kapıda bekledik şebo çıkcak diye ama nerden çıktıysa artıkın bizz göremedik;( keşkem yakından da görebilseydim yaaa;(
    olsun beaaa herşeye değer şebo için......;)
Bu konunun tüm mesajları