Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kreon & Prenses Yasemin & Savlet - Samuray @ Çorlu Müzik Festivali

  • moop • 18 Şubat 2006 00:00 • #617423
    harbi güsel olcak gibi ama ben çoooooookkk uzaklardayım zonguldaktayım keşke burdada yapılsa öyle şeler..ama iyi çıkarmış system666 kardeş gibi...saat maat konuşturmayın lan beni!! gidin işte!! hiee :p
  • anti_ex • 18 Şubat 2006 00:00 • #617424
    prenses yaseminin yedi cüceleride var mı :)))--
  • System666 • 18 Şubat 2006 00:00 • #617425
    prenses yaseminin yedi cüceleride var mı :)))--
    18 Şubat 2006 Cumartesi | Yazan: anti_ex



    Cücelerden birini sen oyna yanına 6 tane daha anti_ex veririz tam takım olursunuz....



    DaRKNeSS
  • anti_ex • 18 Şubat 2006 00:00 • #617426
    prensess senmisin yoksa cewap verdine göre ? işim olmaz ne prensesle ne yedi cücelerle makara bi grup ismine bizde bi makara yapalım dedik sadece...
  • System666 • 18 Şubat 2006 00:00 • #617427
    HAyır Prenses yasemin bi grup..Ben o gruba dahil falan değilim..Ama böyle saçma sapan makaralarla gruplarla dalga geçilince insan haliyle sinirleniyor.....




    DaRKNeSS
  • sadist0 • 18 Şubat 2006 00:00 • #617428
    ya benim anlamadığım rock metal grupları arasında o sürüngen yaratıkların ne işi var yani rapçıların...gitsinler belediyede çalışsınlar sahenleri süpürecek eleman vardır heralde hip hpoçulara gerek yok yani...böyle organizasyonlara sinir olurum .madem rock metal aralarında rapın ne işi var illa havga çıkartacaklar yaa:(
  • Beddua • 18 Şubat 2006 00:00 • #617429
    Zaten o kavgaların hepsi anlayışı senin kadar dar ve senin gibi düşünenler yüzünden cıkıyor. Ne alakası var şimdi rock metal grupların arasında rapçilerin ne işi varmış. Bence müzik dinliceksen daha geniş görüşlü olmalısın. Bence sen sacmalama onların yaptıgıda müzik saygı duyulmalı, dinleyen dinlemeli dinlemeyen kulaklıkla gelmeli. Hem bu bi metal rock partisi değil müzik festivali önce iyi oku...
  • crazy drummer • 18 Şubat 2006 00:00 • #617430
    adamım bu rapçi sürüngenler hep böyle tammam mı biriki metal grup bi fest e gidyo hemen sızıyolar...bunnar hep bole karısyo onun için saçmalama kulaklık faan ne alaka...bi mixer bi konusan adam tamam bitti heriflerin isi
  • zlatan1937 • 18 Şubat 2006 00:00 • #617431
    nasıl sindirella diye grup varsa alaaddin hikayesindeki yasemin de bir grubun adı olabilir arkadaşlar. çok önemli bir şey yok sadece bir isim var. "kıl" "tüy" "yumak" koymaktansa p.y. koymayı tercih ettik!!!
  • jandarma • 19 Şubat 2006 00:00 • #617432
    OKUYUN LAAAN METALOVE ÖLMEDİ...valla ne diyim askerde olmasam giderdim,hemde kreon'un basçısı olarak.ben bi nevi o gruptan sayılırım.dimmi hakan abi.unutmadan ya o ne öyle rep rup falan ya bırakın artık bu işleri.BiR gitar alın elinize ya da geçin şu baterinin başına bakalım o kadar kolaymı şu müzik denilen şey.rap'çileri TONY MACALPINE dinlemeye davet ediyorum.MUHA