Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Frank Gambale Trio @ Konser - Cemal Reşit Rey Konser Salonu & Workshop @ Hayal Kahvesi - Taksim

  • aka • 15 Şubat 2006 00:00 • #617448
    Lise yıllarımızda kendisinin fusion sound'u aşındırdı kulaklarımızı...İlk 96'da dinledim kendisini...on numara bir abimizdir...muhteşem Electric Band kadrosundandı...o kadro zaten bir all star'dı : Dave Weckl, Chick Korea, John Patutuci ve Framk Gambale... kesinlikle kaçmaz derim... gidilir ve saygılar sunulur...
  • funky jumping • 16 Şubat 2006 00:00 • #617449
    bildiğim kadarıyla workshop 8 de olucak, konser ise 9 da
  • lamentia6 • 18 Şubat 2006 00:00 • #617450
    workshopun saati kaçta oalcak bileniniz varmı???????
  • burakerdogan • 21 Şubat 2006 00:00 • #617451
    çok sade, keyifli ve kaliteli bir workshop oldu. emeği geçen herkese çok teşekkürler.özellikle senkop müzik'e. workshop kültürünü türkiye'ye yerleştirmeye başladıkları için tekrar tebrikler.
  • Mr R • 21 Şubat 2006 00:00 • #617452
    mekan hakkında bilginiz var mı nasıl bir yer? B uustayı izlerken itiş kakış sıkış tıkış olmak istemiyorum!
  • barrios • 21 Şubat 2006 00:00 • #617453
    çok keyifli ve gerçekten faydalı bir organizasyondu.. emeği geçen herkese teşekkür etmek gerek, ben Türkiye'de ilk defa böyle bir etkinliğe tanık oldum.
  • tamerbas • 22 Şubat 2006 00:00 • #617455
    şunda konser devam ediyo ve ben studyoda prova başında nöbet tutuyorum ..izleyemedim amcayı ...(
  • burakerdogan • 23 Şubat 2006 00:00 • #617456
    amca pamuk gibiydi. yanında eşlik eden virtuözlerde lezzeti katladı... bir de elektrik gitar quartet'i ile gelsin..
  • Tosbaga • 24 Şubat 2006 00:00 • #617457
    güzel kardeşlerim 15 senedir elektro gitar çalıyorum. bu adamında hastasıyımdır. elimde olmayan çok az albümü vardır. ancak bu organizasyonu yapan vatandaşların hangisinin aklına bu adamı tutupta çarşamba akşamı getirmek fikri geldiyse onun kafasına.... yazıklar olsun. bu mudur yani izmirde oturmanın sonucu?. çalışan adamız sonuçta gidemiyoruz hafta içi. konseri izlemek için istifamı etmek lazım. yine yazıklar olsun, organizasyonu ayarlayanlar utansın diyorum. başkada bişi demiyorum.