-
Lise yıllarımızda kendisinin fusion sound'u aşındırdı kulaklarımızı...İlk 96'da dinledim kendisini...on numara bir abimizdir...muhteşem Electric Band kadrosundandı...o kadro zaten bir all star'dı : Dave Weckl, Chick Korea, John Patutuci ve Framk Gambale... kesinlikle kaçmaz derim... gidilir ve saygılar sunulur...
-
bildiğim kadarıyla workshop 8 de olucak, konser ise 9 da
-
workshopun saati kaçta oalcak bileniniz varmı???????
-
çok sade, keyifli ve kaliteli bir workshop oldu. emeği geçen herkese çok teşekkürler.özellikle senkop müzik'e. workshop kültürünü türkiye'ye yerleştirmeye başladıkları için tekrar tebrikler.
-
mekan hakkında bilginiz var mı nasıl bir yer? B uustayı izlerken itiş kakış sıkış tıkış olmak istemiyorum!
-
çok keyifli ve gerçekten faydalı bir organizasyondu.. emeği geçen herkese teşekkür etmek gerek, ben Türkiye'de ilk defa böyle bir etkinliğe tanık oldum.
-
şunda konser devam ediyo ve ben studyoda prova başında nöbet tutuyorum ..izleyemedim amcayı ...(
-
amca pamuk gibiydi. yanında eşlik eden virtuözlerde lezzeti katladı... bir de elektrik gitar quartet'i ile gelsin..
-
güzel kardeşlerim 15 senedir elektro gitar çalıyorum. bu adamında hastasıyımdır. elimde olmayan çok az albümü vardır. ancak bu organizasyonu yapan vatandaşların hangisinin aklına bu adamı tutupta çarşamba akşamı getirmek fikri geldiyse onun kafasına.... yazıklar olsun. bu mudur yani izmirde oturmanın sonucu?. çalışan adamız sonuçta gidemiyoruz hafta içi. konseri izlemek için istifamı etmek lazım. yine yazıklar olsun, organizasyonu ayarlayanlar utansın diyorum. başkada bişi demiyorum.